بازدید دکتر علی شریف اعلم، مدیر محترم اداره مواد اولیه دارویی

1399/11/14 در ساعت 12:00:00

بازدید مدیر اداره مواد اولیه دارویی از سایت تولیدی شرکت مهرسام دارو

بازدید دکتر علی شریف اعلم، مدیر محترم اداره مواد اولیه دارویی

شرایط تولید خوب (GMP)، به عنوان پایه های اصلی سیستم های ایمنی و سلامت شامل مجموعه الزامات و دستور العمل هایی است که روش ها، تجهیزات، امکانات و کنترل های الزامی برای تولید محصولات باکیفیت را شرح می دهد. هدف از تدوین این ضوابط هدایت تولید کنندگان برای استقرار شرایط خوب تولید، استمرار آن و تولید محصول باکیفیت است و حصول اطمینان از این موضوع که آیا محصولات تولید شده منطبق با استانداردهای مناسب با کاربردشان تولید و کنترل می شوند و نیازهای مصرق کنندگان را از نظر کیفیت، ایمنی و کارآرایی برآورده می سازند. داشتن گواهینامه GMP نشانگر رعایت کلیه مفاد مندرج در آن توسط دارنده این گواهینامه می باشد.

مهرسام دارو همواره در تلاش است تا با نگرش کیفیت محور، محصولاتی هم تراز با داروهای برند تولید نماید.

هدف ما فراهم نمودن مطمئن ترین، اثربخش ترین و کم هزینه ترین داروها برای تمامی بیماران، در جهت ارتقا سطح زندگی آنها می باشد.

 جناب آقای دکتر علی شریف اعلم، مدیر محترم اداره مواد اولیه دارویی طی بازدید خود از شرکت مهرسام دارو و حصول اطمینان از به کار گیری کلیه دستورالعمل ها و الزامات گواهینامه GMP، رضایت خود را از روند انجام امور در این شرکت ابراز داشته و نهایتا شرکت دانش بنیان مهرسام دارو موفق به اخذ گواهینامه شرایط تولید خوب (GMP Certificate) گردید.

نظر جدید